wtorek, 11 marca 2014

urodzinowe prezenty

   Dziś szczególny dzień dla mnie. Obchodzę urodziny. Powinnam być już rozsądna i poważna na te moje dzisiejsze trzydzieści lat, ale jakoś jeszcze wcale nie czuję tego. Myślę nawet, że długo nie będę;). W niedzielę świętowałam z rodzinką o tak (dodam, że torcik to produkcja własna;) ) 

     
   Postanowiłam, że będę świętować również z Wami, przecież jeśli urodziny to i prezenty. Szczerze mówiąc (czy pisząc) od dawna myślałam nad zorganizowaniem candy, jednak nie mogłam się zdecydować czym tak właściwie chciałabym Was obdarować i dziś mnie olśniło! Przygotuję dla Was kilka upominków, ale żeby było ciekawiej kolejne elementy prezentu dla Was, będę zdradzać stopniowo. Jako pierwszą przedstawiam taką oto bransoletkę z perełkowych koralików:
Poniżej kilka zasad tego urodzinowego candy:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie - zostaw również (jeśli prowadzisz) adres swojego bloga oraz adres e- mail;
2. Baner(poniższe zdjęcie) urodzinowego candy umieść na swoim blogu podlinkowany do posta z informacją o tej zabawie;
3. Jeśli nie jesteś moim obserwatorem - będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :) jednak nie jest to obowiązek!
4. Zabawa jest nie tylko dla aktywnie blogujących, a paczkę z wygraną wysyłam na dowolny polski adres;
5. Zapisy trwają do 18.04.2014 roku, a wyniki ogłoszę w najbliższych dniach po tej dacie.


  Tak na koniec, chwaląc się okropnie, muszę jeszcze wspomnieć, że wśród wielu upominków jakie otrzymałam, był jeden szczególny - skomponowana  i napisana przez Anielcię piosenka, specjalnie dla mnie.
   Miłego tygodnia;)


edit: kolejne upominki znajdziecie tu  oraz tu

31 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego:))) Spełnienia WSZYSTKICH marzeń:)))
    ps. prezent od córci - piosenka - wow!!!! Przekaż jej proszę moje słowa uznania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o córcia bardzo dziękuje za miłe słowa:)

      Usuń
    2. Przy kolejnej odsłonie Twojego candy (ach te sówki!!!!!!) dopiero uświadomiłam sobie, że zostawiłam tylko życzenia a zapomniałam się zapisać. Nadrabiam i zapisuję się a adres podam do rodziców:)))

      Usuń
    3. a to miło mi zapraszam serdecznie i trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. To ja wpadam na tego torta - mniam :**
    Sto lat , a dla córki BRAWA za piosenkę
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń najskrytszych!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia ode mnie i moich dziewczyn, dużo szczęścia i pogody ducha :) spełnienia marzeń dużych i małych.... i oczywiście sukcesów w blogersko - jubilerskim działaniu
    Na candy oczywiście zapisuję się
    adres znasz, obserwatorką jestem :), zaraz zamieszczam banerek, ach szkoda, że nie da się spróbować tego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ogromnie za życzenia:) i cieszę się, że zdecydowałaś się na udział w moim candy :)))))

      Usuń
  5. wszystkiego słodkiego!!!1
    staję i ja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi i dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  6. i ja przegapiłabym o włos taką zabawę - oooo nie!
    zapisuję się
    serdeczności dla jubilatki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję i cieszę się, że się do zabawy przyłączyłaś

      Usuń
  7. chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaglądam:)
      cieszę się bardzo, że dołączyłaś:)

      Usuń
  8. bransoletka mi sie bardzo podoba:) chetnie dolacze do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie zawalczę o prezenty od Ciebie ;-)
    Juz po Twoich urodzinach, ale na resztę dni w roku życzę duzo przyjemności!

    http://barbaratoja.blogspot.com/ adres na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło Cię gościć u siebie :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego zatem :) tort wygląda smakowicie i nie domyśliłabym się, że jest samorobiony :) pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,jak mozna to i ja sie zapisze .A ze juz niedlugo swieta to skladam najserdeczniejsze zyczenia zdrowia ,wielu inspiracji oraz mnostwa lat w blogowym swiatku:)Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego,zgłaszam sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego,zgłaszam sie i ja:)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)